دستبند-مسی

مهمترین فواید دستبند مسی را برای شما آماده کرده‌ایم.

۱. درد و سختی مفاصل را کاهش می‌دهد

بسیاری از افرادی که دستبند مسی می‌پوشند، تسکین درد و سختی مفاصل را تجربه می‌کنند. اختلالاتی مانند آرتروزمزمن و آرتریت روماتوئید سبب احساس درد و سفتی در مفاصل بدن می‌شوند. با استفاده از یک دستبند مسی، می‌توانید انرژی طبیعی را که بدن جهت بهبود خود لازم دارد، ‌احیا کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از مزایای استفاده از مس برای سلامتی با پوشیدن آن به عنوان یک حلقه برای بهبود سیستم ایمنی بدن استفاده کنید. این موضع به لحاظ پزشکی تایید نشده‌است، اما به هر روی مس خواصی دارد، که می‌توانند انرژی زیادی در بدن شما ایجاد کنند.

اعتقاد بر این است که خواص ضد التهابی موجود در مس می‌تواند درد آرتروز را کاهش دهد. براساس دایره المعارف طب جایگزین گیل مس می‌تواند درمان مناسبی برای آرتریت باشد. خواص این فلز که می‌تواند بسیاری از بیماری‌ها را برطرف کند، هزار سال است که ثابت شده و واقعا موثر است. مطمئنا، پوشیدن یک دستبند مسی یکی از ارزان‌ترین روش‌های درمانی است.

۲. به جذب مواد معدنی کمک می‌کند

دستبند ساخته شده از مس خالص حاوی مواد معدنی مانند روی و آهن است. به علاوه، این دو ماده‌ی معدنی توسط پوست شما جذب شده و وارد جریان خون‌تان می‌شوند. مزایای پوشیدن دستبند مسی برای سلامتی قطعا شگفت‌انگیز است.

مواد معدنی که از طریق تعریق جذب می‌شوند بسیار بهتر از مواد معدنی است که از مکمل‌ها دریافت می‌کنید. زیرا به این ترتیب مواد معدنی بدون عبور از کبد، به جریان خون وارد می‌شوند. به طور خلاصه، با استفاده از یک دستبند مسی فقط مواد معدنی را جذب می‌کنید که باعث بهبود وضعیت سلامتی شما می‌شوند.

۳. سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند

با استفاده از دستبند و حلقه‌ی مسی، مقدار کمی از مس را به جریان خون‌تان جذب می‌کنید. سپس این فرآیند تعادل فیزیولوژی را در بدن شما بهبود می‌دهد. علاوه بر این، مس را می‌توان برای خنثی کردن اثر سمی سایر فلزات در بدن استفاده کرد. مطمئنا، با استفاده از یک دستبند مسی، سیستم ایمنی بدن شما بهبود می‌یابد و احتمال ابتلا به بیماری‌ها در شما کاهش می‌یابد.

۴. خواص ضد پیری دارد

خواص آنتی‌اکسیدانی که با استفاده از دستبند مسی به بدن شما جذب می‌شود می‌تواند از بدن شما در برابر رادیکال‌ها و یون‌های آزاد که ممکن است میزان سموم را در بدن شما افزایش دهند، محافظت کند. خواص ضد پیری مس به مدت هزار سال است که ثابت شده و یکی از مزایای قابل‌توجه مس برای سلامتی محسوب می‌شود.

سالم بودن و سلامت ماندن کار سخت و گران‌قیمتی نیست. مواد زیادی وجود دارند که از دوران باستان استفاده شده‌اند و تاثیر آن‌ها برای درمان هر گونه بیماری اثبات شده‌است. یکی از این مواد مس است که با استفاده از آن به عنوان حلقه یا دستبند، می‌توانید به بدن‌تان جذب‌اش کنید. در نتیجه، اگر از زیورآلات مسی استفاده کنید می‌توانید وضعیت سلامتی خود را بهبود بدهید.فلزاتی از جنس مس و طلا انرژی بسیاری برای انسان دارند بخاطر همین همیشه از قدیم از این فلزات استفاده بسیار میکردند حتی در این ظروف افراد سلطنتی غذا میخوردند که همین امر باعث طولانی شدن عمرشان و همچنین سلامتی جسمی و روحیشان میشد.
خواص مس در کاهش چربی و چاقی و کم خونی بسیار مهم است.

فلز مس به غده تیروئید برای تعادل درترشح هورمون ها یاری می رساند به عنوان حمل کننده اکسیژن در خون عمل می کند و همچنین به عملکرد مغز و اعصاب کمک می کند.

فلز مس با اکسیده کردن گلوکز باعث آزاد شدن انرژی در بدن میشود و به جذب آهن توسط بدن کمک می کند این انرژی مثبت در فلز مس باعث میشود تا بدن را از تشعشعات الکتریکی و مغناطیسی موجود در جو محافظت کند.

مس میزان آدرنالین، نوراپی نفرین و دوپامین را افزایش می دهد. سطوح پایین مس موجب خفگی سلول ها و فقدان اکسیژن در آن ها می شود.
بخش های مختلفی از بدن انسان اعم از سیستم عصبی، استخوان ها و مفصل ها به مس نیاز دارند
این عنصر از طریق پوست به مقدار کم جذب بدن می شود و برخی از افراد ترجیح می دهند تا با استفاده از زیورآلات مسی، کمبود آن را در بدن جبران کنند. بدن اکثر افراد می تواند مس را به مقدار مورد نیاز از طریق پوست جذب کند و مقادیر اضافی را مسدود کند بنابراین استفاده از زیورآلات مسی نه تنها خطرناک نیست، بلکه مفید نیز است.
زیورآلات مسی که به شکل دستبند، انگشتر و گردنبند در بازار یافت می شوند، مقدار کمی از این عنصر را وارد بدن می کنند و خطرناک نیستند. همچنین در برخی از افراد، موجب تسکین آرتروز و بهبود مشکلات جریان خون میشود.بخش های مختلفی از بدن انسان اعم از سیستم عصبی، استخوان ها و مفصل ها به مس نیاز دارند
این عنصر از طریق پوست به مقدار کم جذب بدن می شود و برخی از افراد ترجیح می دهند تا با استفاده از زیورآلات مسی، کمبود آن را در بدن جبران کنند. بدن اکثر افراد می تواند مس را به مقدار مورد نیاز از طریق پوست جذب کند و مقادیر اضافی را مسدود کند بنابراین استفاده از زیورآلات مسی نه تنها خطرناک نیست، بلکه مفید نیز است.
زیورآلات مسی که به شکل دستبند، انگشتر و گردنبند در بازار یافت می شوند، مقدار کمی از این عنصر را وارد بدن می کنند و خطرناک نیستند. همچنین در برخی از افراد، موجب تسکین آرتروز و بهبود مشکلات جریان خون میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *